Second Hand

Idag gick jag och Sara runt i second hand-butiker och kollade på kläder och annat.

Jag hittade en jättefin salladsskål i trä, precis som jag har letat efter i typ ett halvår, en fin stickad tröja i min favoritfärg på kläder, typ blekrosa/beige och en toastgrill som jag vet är asbra, som inte går att få tag på i affär längre. Den gör godaste mackorna i världen.

Så jag är rätt så nöjd! Lägger upp bilder snart!

Nu sitter jag här med min dagliga bonaqua päron eftersom jag sen jag började på LCHF äter ICAs salladsbar och dricker päronvatten till. Den enda goda bonaquan sen dom tog bort persikan, den var det också fruktjuice i (2g kolhydrater/100g)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0