nej.

Anledningen varför jag inte bloggar är för att jag inte gillar den här bloggen. Jag är jättetrött på utseendet, arkivet och namnet. Jag ska ta tag i mitt liv och flytta skiten snart, men då måste jag ju fixa en fin design och så så att jag trivs. Men egentligen gillar jag ju att blogga så det blir mer sånt.

Jag har tagit bort twitter. Facebook får stanna, tills vidare. Vilket inte betyder att jag kommer gå in på det.

Har förändrat mitt liv så mycket på sista tiden att jag inte tycker att det passar med samma gamla blogg. Har verkligen tagit tag i mig själv.

Lärt mig säga nej. Och säga ifrån på riktigt.
Slutat läsa bloggar, twittra och kolla facebook.
Slutat läsa skvaller och kändisnyheter.
Börjat säga ja till nya saker och ge det en chans.
Slutat titta på tv, börjat läsa böcker.
Slutat tänka negativt, börja ta det lugnt.

Ganska chill livsstil helt enkelt. Det kräver en ny chill blogg. Inte den här panik-jag-failar-mitt-liv-ångest-bloggen som jag använt för att få utlopp för mina negativa känslor i vardagen typ!

Och jag ska inte ha massa cambilder på min nya heller. Så här kommer en sista!


Jag och Karin, hon fyllde år i helgen så det blev firande av världsklass! Hey!

Kommentarer
Postat av: J

Well done F!

Men... var tog min hyllning vägen? :'(

2012-01-30 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0