LCHF dag 3

Imorse mådde jag riktigt dåligt men efter lite avocado, matlagningsyoghurt och fisk (man tager vad man haver) så blev det bättre. Dock blir jag otroligt grinig, då jag har sockerabstinens.

Jag gjorde ett test en gång med typ 10 frågor: Är du sockerberoende? Om du har 2 st eller fler "ja" på dessa frågor är du med största sannolikhet sockerberoende. Jag hade alla "ja". 10/10.

Idag gick jag och sara och käka kebab. Jag fick äta ca 30% av kebaben. Inget bröd, ingen sås (fanns bara skitsåser). Sen gick vi och köpte ketosstickor för att se om vi har lyckats uppnå fettförbränningen av kroppsfettet än, så snart får vi se. Sara ska också börja LCHF och mamma har skrivit ut typ 15 recept och lagt på köksbordet!

Jag har också köpt en turkosblå silikonvisp, en stor. Och ett paket grädde, riktig vispgrädde från arla.

Nu ska jag äta, sen ska jag dra till Josie och se på film!


(Bara så att ni vet så är det här mitt glada ansikte nuförtiden)

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

har en jättebra lchf-matbok!!! säg till om det krisar med idéerna så kan jag kanske vara till hjälp :D höhö

2012-01-03 @ 19:48:39
URL: http://orhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0