Kanske, eller?

Just nu har jag lite beslutsångest. Som ingen möjligen kan ha missat så går jag på lchf och älskar hur jag mår nu. Har aldrig varit piggare i mitt liv, och jag orkar ligga uppe och läsa länge på kvällarna och ändå gå upp kl 6 och jogga morgonen efter. Jag är mätt, energifull dagen ut och orkar plugga.

Men som ingen möjligen heller kan ha missat så älskar jag mat. Och jag har aldrig varit tjock; aldrig haft BMI över 22 ens. dock när jag hade upp mot 22 var jag väldigt... fluffig. haha. men jag har alltid ätit otroligt mycket både mat och godis, bakelser och frukt.

Jag vill inte offra hur jag mår mot kolhydraterna, så om någon har supergoda lchf-frukost-tips att bjuda på skulle det rädda mig! Det är müslin jag saknar mest av alla kolhydrater!



Nu ska jag iallafall ner till gymmet! Sen kanske gå promenad haha. Och till sist ska jag skriva två engelskauppsatser. Tur att man är så pigg så man lätt klarar 1 på natten!

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

äggröra!!! eller ägg överhuvudtaaaget. smoothies. bacon. kesella/kvarg, med hallon, solrosfrön och kanel på. Turkisk yoghurt med bär. :D

2012-01-12 @ 21:15:23
URL: http://orhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0