It's a beutiful world

Jag trodde aldrig jag skulle må bra igen, men nu är dagen här!

Min dagsplanering ser ut ungefär såhär:
Gymma
Hem och fixa mig
Söka ett par jobb i stan
Sno mammas bil och söka ett utanför stan
Hem, äta, plugga kemi.

Typ så.
Jag behöver pengar nu. Jag har varit ganska nöjd med studiebidraget hittils men nu så har jag hittat perfekta balklänningen, som kostar 1600 kr och jag vill ha den. Behöver alltså 1600 kr. Utöver det behöver jag pengar till studentveckan och till England eftersom jag och kusinen tar en weekend i London på finhotell i April.

Så nu ska jag få ett jobb. Även om det ryktas om att det är svårt nuförtiden.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0