2011 - Januari till April!

Januari - åkte till england!













Mitt rum i England! Saknar täckena fortfarande...

februari - levde livet i england med vänner för livet och mer roligt än någonsin










Otrolig utsikt över London från ett torn vi klättrade upp för! Vackert!

Mars: England blev varmt och långa dagar på gräsmattan, fik och äta skolmat på uteservering!










Besökte även oxford university (2 sista bilderna) och det var vackert och så himla imponerande!

April - Åkte hem från england men innan dess: de bästa dagarna i mitt liv!














Här är sista engelska dagen! Bästa tiden i mitt liv... jag dör lite bara av bilderna! Vill tillbaka.

Det finns så mycket jag minns som jag inte har bilder på! De dagliga turerna till tesco efter gymmet, när max nick och emil dök upp vid min dörr i ladygaga-masker och sjöng paparazzi, då vi sprang runt i camden market, när vi var och såg shakespeares teater, alla föreställningar vi var på, hamburgarstället där de var tvugna att sticka i en pinne så hamburgaren inte skulle ramla av sin egen höjd, alla gånger vi satt hemma hos någon och åt ben&jerrys, alla pubar, då vi blev utkastade för att vi var minderåriga och ja, hur mycket som helst!

Jag fortsätter med inlägg om resten av året, som totalt lär bli typ en tredjedel av det här!






Kommentarer
Postat av: Frida Larsson

Åh, vill tillbaka!!! Fin resumé Frida! <3

2012-01-06 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0