Tar tillbaka det där

Ok alla löften från förra inlägget är från och med nu väldigt avbrutna. Not gonna happen.

Jag har garderober, som behöver renoveras, som jag idag tänkte ta tag i. Tog typ 1 timme och en jävla massa armmuskelstyrka till att ta bort tapeten som sitter på (som är babyrosa, superkul), och sen funkade det inte att slipa bort klistret! Gaaah. Jag hade räknat med att ta fram slipmaskinen och dundra i nån timme och sen vara fit for fight (målning).

NEIN.

Nu måste jag ta bort det för hand. En halv garderob tog 40 min. Fuck my life.


Här är mitt gamla rum. Där jag bodde förut, som inte har någonting med någonting att göra. Eller jo, det är ett rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0