tar mig i kragen

Hade en liten pratstund med mamma och har bestämt hur vi ska lösa det med körkortet, känns bra! Mammor är bäst.

På tal om annat pratade vi hälsa idag i matsalen (alla dessa tappa-vikt-tävlingar som pågår i våra kretsar hela tiden) och jag nämnde att jag ibland brukade träna.

Respons: Haha. aa eller hur. När fan skulle det vara?

Jag: Ibland springer jag på morgonen.

Respons: Va? VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT? Du är inte sån som gör sånt Frida.



???

Haha ganska kul när man har ryktet att ligga hemma och knarka mat dygnet runt och folk faktiskt kommer på en med att TRÄNA. Haha.


Jag springer faktiskt ibland. Imorse till exempel. Här en bild som bevis:

Fin tumme på hörnet. NKPG by 6:30 in the morning.

Veronica Maggio kommer förresten tilll flygeln den 3e december. Dock stod det "biljettförsäljning" på vilket alltid bådar illa när man är pank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0