tack sara

är så jävla arg

har haft bananflugor som fan i mitt rum på sistone och inte vetat vart de kommer ifrån. har försökt att vädra ut dom, men det har inte gått: kommer bara nya hela tiden.

Har inte heller kunnat städa på en vecka pga att mina kompisar som skulle sova här en natt också tyckte det var passande att dumpa en veckas packning på mitt sovrumsgolv.

Men. Inte bara packning.

Sara (din jävel) har också lagt en påse med frukt under min säng, vilket jag upptäckte idag när jag försökte dammsuga under sängen.

Det har alltså legat en påse frukt och ruttnat under min säng i en vecka.

Så. Jävla. Äckligt.

Det här var fan sista gången jag släpper in någon hos mig. Har dammsugat bananflugor en och en i en halvtimme nu (det flög ut typ en miljon när jag öppnade påsen).

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Nya husdjur

Kommentarer
Postat av: sara, the flugwhispherer (stavningskontroll tack?)

Men lilla frida, någon måste ju hålla dig sällskap (flugorna)

2011-09-06 @ 20:11:10
URL: http://sarabeier.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0