självförtroende breakdown

Jag har tagit på mig för mycket. Har precis läst 70 sidor ur en bok och måste läsa lika mycket till. Har en till bok på 400 sidor brevid mig. Ligger 6 av 8 kapitel efter i matten och har prov om två veckor. Kemi. Fysik. Historia.

Och sen körkortshelvetet. Känns som att jag aldrig kommer klara det. Har inte ens bokat halkan än och mitt mål var att klara uppkörning på 15 lektioner. Körläraren kan inte ens säga ett antal lektioner ungefär som kommer behövas.

Jag har inte råd. Jag har inte tid. Jag har inte någon självförtoende alls kvar och kör sämre nu än när jag började på körskolan. Måste hitta tillbaka till självförtroendet men det är fan inte lätt. Jag har tränat i flera år och nu känns det som att jag inte kan någonting.

Vill bara gråta och sova typ. Men jag måste läsa i min jävla svenskabok som ska redovisas på torsdag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0