Hur jag vill vara

  • Lugn, fokuserad
  • Tränad
  • Sparsam
  • Ha fin stil
  • Självsäker
  • Städad, organiserad
  • Ett steg före
Vill hemskt gärna kunna göra saker dåligt utan att skämmas. Sjunga fast jag inte kan, dansa loss utan att bry mig om det faktiskt ser bra ut, skriva böcker i tio olika tidsformer och hålla oförberreda tal. Bara göra det, utan att bry sig.

Vill slippa att hela ens existens ska vara någon jävla tävling om vem som har rätt, är bättre på det här och det här, vem som kan bäst. Trött på att folk alltid ska försöka "sätta mig på plats" genom att påpeka varje liten gång jag gör/säger något fel eller bara skratta åt mig för att visa hur dum i huvudet jag är.

Nymånadslöfte: Sluta umgås med såna människor. Sluta låta dom påverka mig! Umgås med bättre folk, som  bästis som jag precis var nere och gymmade med! Vi peppar varandra istället, som det ska vara.


Nu drar jag tillbaka till skolan. CAE i fyra timmar, party!


Kommentarer
Postat av: S

Haha du kommer inte undan mig kan jag ju bara säga, hela mitt liv är en tävling och du är en del av det..........

2011-09-28 @ 20:19:42
URL: http://sarabeier.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0