Galning

Så fort jag börjar med något blir jag ofta lite smått besatt av det och det är det enda jag tänker på. För några veckor sedan var det körkort, nu är det gym! Har köpt gymkort och tränade för första gången idag; nu vill jag bara dit hela tiden.

Mina senaste googlesökningar:
'Hur många gånger om dagen kan man träna'
'Träna många gånger farligt'
'Gymma flera gånger dagligen'

Tyvärr får jag samma svar: Nybörjare? Max en gång om dagen.
Fuck my life.


Gammal bild med långt hår och utan gymobsession. Och för guds skull missta er inte om att jag under några omständigheter är vältränad! Jag som nästan får träningsverk av att sätta mig upp på morgonen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0