Dagens

Dagens smartaste: Så fort jag gör något bra funderar jag alltid på hur jag ska få in det på CV:t. Nu när jag börjat gymma kan jag ju låta hur hälsosam som helst ju! Jag ska låna en friskvårdsbok på bibban i skolan, sen kan jag skriva: På fritiden gymmar jag och är intresserad av friskvård. (VEM SKULLE INTE ANSTÄLLA MIG DÅ LIKSOM!)

Dagens mest irriterande 1:
Något som alltid händer mig är att jag tar ett glas ur skåpet, sätter på vattnet på det kallaste, står och väntar på att det ska bli kallt och så kommer någon annan och tar vatten till sin kastrull och sen stänger dom av vattnet! Hallå? Jag står här.

Dagens mest irriterande 2:
Alltid när jag ska skriva blogg.se i sökfältet skriver jag google istället. Jätteskummt, måste vara för att båda innehåller o, l och g eller nåt. Sen kommer jag till googles startsida, så tänker jag spara lite tid och söka där på blogg istället, så skriver jag google igen. Så kommer det upp massa länkar till google och förklaringar till vad google är, "Sökmotor som listar ut hur relevanta länkarna är beroende på hur populära de är". Nästan lika irriterande som seriösa cyklister (ni vet dom med full os-utstyrsel med vattenflaska i högsta hugg och orangea strömlinjeformade solglasögon, gärna cyklar dom i mitten av vägen också så man inte kan köra om)

Dagens jobbiga:
Helt klart historiatestet vi har imorron som jag inte pluggat till än så länge. Men det är plus minus 3 timmar kvar på det här dygnet så det är nemas problemas.


Se upp för såna här på gatorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0