Balklänning

Studentmössan är beställd och det är dags att börja tänka på studentklänning men framförallt balklänning. Jag, Sara och Emma gick till en balklänningbotique och tittade.

Var ganska skeptisk redan då, då jag egetligen tycker i allmänhet att balklänningar är väldigt fula. Tittar på bilder från förra året och alla ser ut som små skimrande prinsessbakelser = inte kul.

Därför har jag nu bestämt mig, att jag hellre lägger ut 2000 kr på en underbar långklänning från Acne, än 3000 kr på en normal balklänning. Och om jag sen inte passar in är det ju bara för att jag är snyggare klädd! Hehe.


Acne/Coast
Ex. på två klänningar under 2000:- som jag hellre köper än en balklänning! Fortsätter dock att leta efter den perfekta som jag designat i mitt huvud, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0