21 september

Allt har gått bra idag. Skolan, körningen, körningen hemma, körtestet (har spenderat mesta tiden med bilar idag) och det enda som inte har gått bra var att jag missade lunchen och var tvungen att köpa mat, men allt var slut förutom toscakaka så det fick bli socker till lunch. Fick världens sockerkick på kemin, och gjorde labben på en kvart, gick sen hem och däckade på sängen.

Jag har dock 100 sidor kvar i min älskade bok (som faktiskt är bra trots all hatin den fått av mig på sistone) och sen tänkte jag spela lite piano och nöta på de nya låtarna jag försöker lära mig.

Tänkte också lägga ner lite tid någon dag på att ta ett kort till headern och sen fixa lite fin design. Men det får bli någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

GO FRIDA GO GO GO!!! :-D

2011-09-21 @ 20:18:18
URL: http://orhagens.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0