hälsa

på sista tiden har jag varit så upptagen med fysisk hälsa att jag inte har mycket tid över till annat, vilket inte är så bra för psykiska hälsan direkt, kännt mig ganska nere på sista tiden som att inget är kul och kännt mig långt borta från mina vänner om ni fattar vad jag menar. Vi är i vanliga fall så nära!

Jaja. Har iallafall gymmat nyss och spenderade 40 min på kondition, men tog det lungt idag. Kollade på halv 8 hos mig samtidigt! Nu ska jag laga nåt med kycklingfilé. Ska nog improvisera ihop något, tänker oliver och citron. Får se hur det blir iallafall! :)


När kyckling är spänningen i vardagen behöver man skaffa sig en hobby, tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0