film/helg/mer film

OK! Vad jag gjort denna helgen:

Eragon 5/10
Average, inget speciellt, inte bra, inte dålig osv.

Red Riding Hood 7/10
Inte jättebra handling men snygga Amanda Seyfried och hennes två megasnygga friare räddade situationen.

Hur många lingon finns det i världen 7/10
Asskön kille i handlingen men lite jobbig på mr-bean-sättet. "Nejmenvadfangööörhan"

Pirates of the Carribean: On stranger tides 7,5/10
Bra film, inte lika bra som de andra pirates-filmerna men helt OK!

I rymden finns inga känslor 10/10
Alltså... jag gillar inte svenska filmer men det här var något av det bästa jag sett. Vill inte ens försöka förklara för den var så jävla bra. As.Rolig.Jävla.Film.

Jag har alltså kollat på en hel del film. Nu ska jag duscha och sätta på ett avsnitt desperate houswives.

Kommentarer
Postat av: Erik

jag tycker om avatar

2011-11-21 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0