criminal

Blev stoppad av polisen idag när jag övningskörde.

Körde på 30-vägen mellan stockholmsrondellen och polishuset-rondellen, då jag blev omkörd av en galning i minst dubbla hastigheten som sedan insåg att det stod ca 15 poliser utanför Hells Angels och körde in och råbromsa rakt framför mig.

Jag ba:

"YESSSSSS"

Mamma ba:

"Säg inte yes än... dom kan lika gärna stoppa oss"

Sagt och gjort.

Ut går en polis och sträcker fram armen till höger. Jag har aldrig varit så exalterad haha. Nejdå. Men det var bara alkotest, och han såg ju inte att jag övningskörde förrens jag fick åka därifrån.

Så. Min första poliskontroll. Känner mig lite kriminell på något sätt.

Ps. JA jag har mina nya sängkläder som bakgrund... de är så fina så fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0