city gross

City Gross har massor små skitsaker för 10 kr styck. Jag köpte något slags slagvertyg som var som en blandning av en slägga och en hammare fast av gummi (DEN kommer jag använda!), en potatisskalare och en kapsylöppnare för 30 kr.

Jag har gjort en budgetlista där de skulle kostat 85 kr tillsammans. Ekonomiskt av mig! Har räknat på att mitt hem allt som allt kommer kosta mellan 20k och 30k kronor. Fortsätter jag såhär behöver jag väl bara lägga undan en femhundring typ.


City Gross har också 3 chokladgrejer för 10 kr. 10 kr fattigare, 900 kkalorier rikare. Presenting life as it should be.

Kommentarer
Postat av: Erik

haha så borde det vara

2011-11-22 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0