Rutiner

Ett av mina främsta nyårsmål är att skaffa nya rutiner.

Alltså måste jag rensa bland mina gamla. Jag har länge velat ta bort facebook men är än så länge kvar för att jag gillar tillgången till foton. Kanske ryker facebook snart. Den rutin jag vet åker direkt är bloglovin.

Varje dag spenderar jag kanske en timme, ibland två eller tre, att läsa bloggar. Det finns så många bättre sätt att fördriva tiden. Så bloglovin goes.

Jag har raderat kontot. Gone.

Jag har även tagit bort facebook ur min bokmärkesrad, vilket gör att jag kollar den mer sällan nu. Istället för facebook, bloglovin och massa kändissidor ligger nu DN.se, projectfreetv, rainymood.com och zenhabits i mitt bokmärkesfält. Hej hälsosamma 2012.


Kommentarer
Postat av: emmy

Hah jaaa, man maste kolla skorna! dock glommer jag det hela tiden :O

2011-12-30 @ 05:55:48
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0