Reder ut lite missförstånd

Fick en kommentar av Elnaz att jag var duktig som tog en promenad. Ja visst var jag det, MEN, för att reda ut eventuella missförstånd så var promenaden totalt ofrivillig och en konsekvens av mitt missande av bussen. Utelämnandet av den detaljen var alltså en aningen missledande faktor i tidigare inlägg.

Nu när det är uppklarat vill jag beklaga mig över att jag har fysikprov på onsdag och varje gång jag sätter mig framför en uppgift blir mina ögonlock på något mystiskt vis överviktiga och då vet alla vi med fysikB-problemet att massan påverkar accelerationen och enligt F=mg blir det svårare för mig att hålla ögonen öppna. Det är rätt så svårt att plugga med stängda ögon kan tilläggas.

Så nu vet ni att om det går åt helvete för mig på provet så är det fysikens lagars fel. Och vem kan säga emot fysikens lagar? Inte jag. Så jag tar nog lite glögg och lussebullar istället.


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

hahahaha fan vad skön du är

2011-12-11 @ 22:18:16
URL: http://orhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0