Hey lover

Hej där,
har varit lite off i några dagar på grund av julafton osv. och ät nu tibaka ijen!
Jag sitter just nu i LKPG hos kusinen min, efter att vi kommit hem från bion. Vi såg den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor (The Girl with the Dragon Tattoo) vilken var jättebra, förutom att de försökte bryta på svenska och det lät som ryska eller något öststatspråk istället, haha. Den enda som faktiskt kunde bra svenska däremot, stellan skarsgård, pratade perfekt amerikanska istället (?).

Hakuna matata.

I julklapp fick jag bland annat lite kläder, jättestora och fina rosendahl vinglas och en massa biobiljetter. Fick även en jättefin ring som jag kan visa här!
The ring! (leker med photobooth)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0