hey

bra nyheter

piercingen var inte så infekterad som det verkade och ingen antibiotika för mig inte! positivt, då kan jag stressa vidare genom vardagen utan att behöva oroa mig över de allvarliga komplikationer pencillin+stress kan ge.

Jag ger piercingen en till chans, om den inte mår bra om en vecka åker den ut.

Nu har jag sättit in en diamant också.

Den vita lilla pricken jag pekar på är diamanten

Och nej, mina ögon är inte gröna i verkligheten. Min webcam bestämde sig för att köra en makeover.

Kommentarer
Postat av: s

hehe, älskar stavfel. "sättit", "jag har satt i en diamant också" för att vara korrekt. Men hey vad gör ett litet stavfel? ;D

2011-12-13 @ 20:16:54
URL: http://sarabeier.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0