händelserikt

Dagens bästa: Jag hittade en sänglampa. Hemma. På golvet.
Dagens sämsta: Jag gick upp astidigt för att hinna handla innan skidskyttet (herr). Sen gick jag hem och pratade med mamma i typ 2 timmar medan klockan tickade. När jag kom på mitt misstag var det redan för sent...
Dagens coolaste: Magdalena Neuner.
Dagens juligaste: Min säng (dekorerad med julgranskrimskrams)
Dagens finaste: Min nya vas/karaff

Vi har också köpt ett nytt lock till vår nya toa. Lite finesser har det, t.ex. stänger det sig långsamt om man släpper det. Har mycket mer info om vår toa egentligen, men vill ju inte avslöja allt här ifall att jag kanske skriver en separat blogg om den sen.


Vas/Karaff

Sänglampa + juldekorerad sänggavel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0