frida

1. Your real name: Frida
2. Your indian name (favorite color and favorite animal): turqoise cow (gud vad dåligt)
3. Your soap opera name (middle name and street you live on): Matilda Kors
4. Your Star Trek name (first 3 letters of last name, first 2 of middle name, first 2 of first, last 3 of last): ljumafrung
5. Superhero name (color of your shirt and first item to your right): grey mirror
6. Goth name (black and name of one of your pets): black vera



vad gör man inte en dag som denna

skolavslutning

city gross

the sims 3

3 saker ni antagligen redan visste om mig för att jag alltid tjatar om samma jävla saker hela tiden:
-Jag ÄLSKAR chokladpudding och skulle gärna leva på det i resten av mitt liv
-Jag överdriver alltid och rättar mig själv as I go. "Eller aa, riktigt så var det inte men..."
-Jag har röda öron. Jättejätte röda öron. Röd hud i övrigt men jag använder ofta puder i ansiktet och då syns det mest på öronen. Jag har fel på mitt hornlager i huden och det är därför.


Röd kind och rött öra. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0