En sån dag

Idag är en sån dag då allt känns dåligt, vare sig det är det eller inte.

Ni vet, när man har något man måste göra och man vill bara ta tag i det men man gör det inte? Och man vet att man inte kommer göra det heller. En sån dag då man vaknar för tidigt, inte utvilad, men fortfarande ligger kvar i sängen tills en kvart innan man måste gå. Skippar frukosten, hittar inget att ta på sig, känner sig skitful och är så jävla stressad.

Jag är fan alltid stressad nu för tiden. Och tråkig. Fy fan vad tråkig jag är det är helt sjukt.

Tråkig, ful och stressad. Älska livet.

(Jag kommer tillbaka imorron igen och är snygg, glad och stressad. Hörs då istället!)

Kommentarer
Postat av: Elnaz

Jag känner mig exakt likadan! Haha vart är livslusten ...

2011-12-15 @ 19:25:56
Postat av: Josie

Om det är till någon tröst tycker jag inte att du är tråkig. Idag var typ den roligaste mattelektionen på längeeeee. Och så har vi väl kommit fram till vissa personer som är fula, och du är inte en av dem. Just de! :)

2011-12-15 @ 22:46:35
Postat av: madde

hhahahahahaha amen to josies comment!

2011-12-16 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0