tvätta, såklart.

Idag hade jag två val: Att spela volleyboll med klassen, äta chokladbollar och ha kul; eller att tvätta.

Jag valde att tvätta. Nu känns det jävligt bra, för jag hann inte bara med att tvätta, jag hann med att boka tid till frisören, lämna in favoritjeansen på lagning, lösa ut skattepengarna och hämta ut ett paket. Jag hann också med ett och ett halvt kapitel körteori och att städa mitt rum.

Nu sitter jag i min säng och läser kökskataloger som jag och madde fick från en köksaffär när vi låtsades att vi skulle köpa ett kök, fast vi egentligen bara ville vara inomus då det regnade. Nu vet jag hur mitt kök ska se ut i detalj när jag skaffar ett.


Tänkte ta en "just nu" bild på mig själv men jag var aldeles för snygg så det fick bli en gammal. Uppskatta hur gammal genom att lägga märke till detaljer som playboy-kanin på dörren och avsaknad av ögonbryn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0