Saker jag kommit fram till idag


1. Jag har mer körteori än genomsnittsmänniskan

2. Jag har vita ben. Ville egentligen visa nya skorna men fokusen dras till det vita skenet som även kallas mina smalben.

3. Jag är elak mot mina H&M-kläder.

4. Jag släppte alla tyglar och köpte volumastern. Nu har jag ca 130 kr till frackveckan!

5. Det finns en bil på kungsgatan som delar mina initialer. Eller ja, Frida M. Ljung heter jag ju egentligen. Men jag föredrar ovan alternativ framför mina egentliga initialer.


Kommentarer
Postat av: Freddy

Wow det är många körkortsböcker! Jag har typ.. 2 stora och en ganska tunn... Hur går det att plugga?

2011-09-05 @ 20:26:41
URL: http://photobyfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0