Personlighetslös

Jag har 4 väldigt nära vänner som alla har en skitstark personlighet.
Josefin: Drama queen med sämst humor som alltid är glad.
Emma: Den söta och snälla, som aldrig kan såra någon eller vara arg.
Sara: Lite utav Emmas motsats, hon som aldrig tar någon skit och alltid är ärlig.
Madde: Hon som styr och ställer, bossig och mammig, och det går alltid att lita på att hon ställer upp om man behöver hjälp.

Jag då?

Vi satt och tittade på tv när fem disney-figurer kom in.
J: Haha, jag är ju lätt långben! Och sara är musse, för hon är typ bäst på allt som musse! Sen är madde kalle! Haha emma är ju lätt mimmi också.
F: ....
J: Och du Frida, du kan ju vara Pluto.
F: Vad har jag som är som pluto?
J: Ehh... Du vaktar saker? Nej... Du har så fina halsband! Hehe
F: Jag använder aldrig halsband!?
J: Nej, men... du är väl den som följer efter alla.

?????????????????


Sara, Jag, Emma, Madde och Josefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0