Felberäkningar i kostnader/ att vara pank.

Jag vet inte hur jag hade räknat min budget men jag fick det till att jag skulle kunna betala körkort, säng, frackvecka, alkohol i mängder, och betala tillbaka skulder: och fortfarande ha 1850 kr kvar.

Tro det eller ej, men det stämmer inte när man har en lön på 13500.

För att rädda mig själv har jag gjort en ny, jävligt strikt budget.
Körkort (8100:-)
Klippa mig och färga håret (JAG MÅSTE!) (1020:-)
Köpa sänggavel bara, inga tillbehör (995:-)
Vara frack (2000:-)
Alkohol (Ynka 450:-) (Gråter lite) (Har iofs 2 flaskor Bacardi redan)
Betala skulder (1000:-)
=13565 kr.  Som sagt: Tight budget.

Nu funderar jag på att sälja allt jag har och allt jag inte har. Och jag kommer inte kunna köpa kläder på flera månader typ. För om vi ska vara realistiska kommer jag få lägga till 2100 kr till, till extra körlektioner.


Auktioneras ut: En heldag med mig, startpris 300:-. Visst blir man sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0