Sängliggandes 2 dagar

Idag är andra dagen jag inte orkar göra någonting, men jag hittade en sida med biverkningar till LCHF, vilka alla ska gå över snart.

Orkelöshet får nästan alla, och hjärtklappningar, hunger, huvudvärk och metallsmak i munnen får de flesta. Jag med.

I tisdags sprang jag runt strömmen, och sen på onsdagen hade jag så jävla ont i benen att jag var tvungen att ställa in en utgång. Jag trodde det var träningsverk, men det var så konstant och förjävlig att jag tvivlade. Den gjorde ont när jag vilade också, och nu hittade jag att kramper i benen också var en biverkning. haha, kul det verkar som om jag har fått alla biverkningar man kan få.

Nu väntar jag bara på att orklösheten ska släppa så jag orkar ta två steg innan jag behöver sätta mig och vila. Igår svimmade jag nästan på köksgolvet, och idag fick jag hjärtklappning i 2 minuter av att sätta mig upp i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0