Promenad

Nu ska jag ut på promenad med mina vänner! Tror jag varit mer aktiv de senaste veckorna än typ hela förra terminen, haha. Mestadels för att jag tränar mycket själv nu, men sen har vi börjat ta promenader nästan varje dag.

Jag har inte slutat köpa flytta-hemifrån-saker bara att jag slutat lägga upp varje liten grej haha. Har på sista tiden kunnat checka av stektermometer, förkläde, grytlappar och stekpincett från listan!

Jag försöker köpa saker jag vet att jag inte kommer ha råd med/vilja lägga pengar på då jag flyttar och stektermometer är ett perfekt exempel. Jag lär inte köpa det när jag lever på nudlar och skrapar ihop sista slantarna för att köpa tomatsås till typ.

Eller om jag vill köpa t.ex. jättefina glas så gör jag det nu, för annars lär det bli IKEA. Haha.


Här är ett urval av grejer jag köpte i somras, ja, förutom chiquita-grytvanten som jag vann då... haha.

Kommentarer
Postat av: erik

promenad med sara eller hur hon är snäll jag känner henne fast inte alltid snäll hahaha

2012-01-15 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0