Going to Norway

Nu har jag sålt diverse saker, sökt jobb och gjort upp budgetar för att jag ska ha så mycket pengar som möjligt i framtiden, så att jag ska ha råd med tre resor och studenten under våren.

Det lär bli knapert, men just nu har jag lyckats plussa på 700 kr på Norgebudgeten, vilket känns helt ok. Speciellt med tanke på att det i stort sett inte kostar någonting att åka dit.

Idag ska jag alltså packa så jag har det klart. Sen ska jag plugga historia. Jag tror resan till Norge kommer vara årets höjdpunkt hittills. Att roadtrippa till ett annat land då man precis har tagit körkort och bara leva livet. Vara fria, galna, unga och dumma. Det måste göras helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0