Förresten...

Hey! Jag har ju lite filmer att resencera lite snabbt. Eller bara två. Här kommer de iallafall:

Farsan:
+Rolig, svensk och man känner igen sig.
-Ibland en aning överdriven. Lite kort också!

Tintin (ny) 3D:
+Riktigt bra 3D film. Introt där de visar vilka som var med i filmen var helt amazing. Hade kunnat titta på det bara i 2 timmar. Väldigt bra film annars också, välgjord och spännande.
-Lite svårt för ett icke-tidigare-tintin-fan att hänga med tyckte jag.

Båda får 7/10 och rekommenderas att ses!

Förra gången jag och min syster gick på bio! Den här gången var vi inte ensamma i tintinsalongen så det blev en aning mer civiliserat beteende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0