Hey lovely day

Ok nu har jag varit up and running i två dagar (ordagrannt) (ok, inte riktigt ordagrannt) och mår bra igen!

Folk säger att de mår så bra av LCHF, men jag tror att de bara fick lite perspektiv på hur dåligt man kan må under omställningstiden.

Idag har jag iallafall varit sjukt produktiv. Har väl inte egentligen gjort något, men det känns som det. Och det är ju det som räknas.

Jag har kollat på skidor. Min kusin fick se mitt skidkollar-humör för första gången och blev väl aningen obekväm för hon åkte hem. Inte för att jag var arg eller så, snarare för att jag sprang runt i hela hemmet och hoppade på saker och skrek att jag älskade marcus hellner. typ. något överdrivet kanske. och kanske var det bara så att hon behövde åka hem av andra anledningar.

I vilket fall spenderades resten av dagen med skidskytte, kemi och bio. Och rostbiff. Imorgon blir det köttfärsfylld paprika till lunch, och kanske baconsallad till middag? Såg att sara åt det och blev lite avis.

Förresten ska bara lägga upp något kul jag hitta. Första tidningen är från 2012, andra från 2009. Hmmm....



Miranda Kerr är tidlös. Lite för tidlös kanske. Dags att byta kläder?! (Notera olika smink och olika hårfärg)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror inte att de är olika smink och hårfärg tror att solo har snott bilden från Cosmo! :o

2012-01-14 @ 16:53:54
URL: http://theresesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0