2011


Skavsta! Hemma från den underbara resan...

April 10onde och framåt. Fyllde år. Levde på mina vänner. Qourtegen.

första lagliga ölen!


åkte på kryssning

bakade lussebullar (min föreställer tjej på solstol om det inte var uppenbart)

sen kom qourtegen

maj - tiden jag inte minns vad jag gjorde men gissplacerar bilder i!


gymnasieslaget

Josefin impulsköpte två hamstrar - Tom och Krauser

Juni/Juli/Augusti (nej jag kan inte hålla isär den långa perioden kallad sommar!)




lärde mig fickparkera

min vackra sjö


åt äpplen rakt av träden och fotograferade mig samtidigt. märkte sen att tältande tyskar såg på

Såg på poppers pingviner








Augusti 5e-10e revisited england! Underbart var det att vara tillbaka!


min underbara syster!



inomhusstrand med tillhörande picnic!

Tränade med emma hos min host-mammas företag! Något vi gjorde hela tiden i england!

Lärde ellie att cykla! Helt otroligt!

Åt ostron! Gott faktiskt.

Åt middag med John!

Sen blev det september och frackvecka...

Klippte page! Syns bättre här:






Madde fyllde år och vi hjälpte fixa överraskningsfest! Hon var lycklig i en månad!

Oktober:



jag läste ollkänsla


började gymma!

Engelska vänner hälsade på!

Jag inredde färdigt mitt rum! Se bilder under kategorin före/efter.

Jag uppfann en egen dessert! Blåbärscrossiant.

Åt räkmackor med tjejerna!

November:

Vi hade bullätartävling. Jag vann med mina 16 st!

Jag lyste upp med min närvaro! Detta var dagen jag hade tagit körkort så jag tyckte det passande att gå omkring och se ut som en trafikkon.

Umgicks med mina katter: Vera till vänster och Kalle till höger.

Köpte coolaste badrumsmattan

Jag åt kolhydrater

December - jul och nyår! Har tyvärr glömt kameran de senaste månaderna så det blir inte långt!

Jag såg på kalle anka.

Jag firade jul med min kusin

Jag hittade min nya favoritsida sayingimages.com som förstår mig.

Jag såg ut såhär på nyår ca kl 3 på dagen

Jag såg ut såhär ca kl 3 på natten

Jag drack något som smakade rök och hade en exklusivt adderad mask i bottnen. Ja, den skulle vara där.

Det var 2011. Sjukt vad fort det har gått, och 2012 ska bli ännu bättre! Jag ska leva livet hela året 2012.

Kommentarer
Postat av: Josie

Vilket år vi har haft!! Tänk alla sjuka grejer vi har gjort, alla roliga quotes, utgångar och minnen. Mitt år hade sugigt utan dig, världens bästa fljung!! <3

2012-01-06 @ 00:50:18
URL: http://josefinkron.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0