Saker som irriterar mig idag

Jag irriterar mig på mycket idag.

Bland annant harkrankar, särskrivningar, seriösa cyklister, beyonces skor, hål i skogaholmslimpor, stora nattfjärilar, djupa människor, caps lock-människor, smaskande, 2012, mina grannar, att glömma saker hemma, folk som går långsamt i mitten av vägen, feta människor som köper lightläsk till plusmenyn på donken, men framför allt irriterar jag mig på TAPETKLISTER.

Jag vill mörda tapetklister. Jag vill dränka tapetklister i ett träsk fullt av pirayor. Jag vill begrava tapetklister levande.


Jag ska låta er veta ifall jag överlever den här krisen

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv: mm han är skitsöt haha, mycket sötare i verkligheten och så jäääkla liten haha:D vi köpte han på Arken zoo på maxi duvet? :-D

2011-09-29 @ 21:58:29
URL: http://orhagens.forme.se
Postat av: snigelpickan

Then go on and DO IT!! :D

2011-09-29 @ 22:54:11
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0