Motion/Hälsa

Det mest kända löftet inom bloggvärlden måste ju ändå vara att bli mer hälsosam, så därför kanske det inte låter så seriöst när jag säger att jag ska avge samma löfte - speciellt inte eftersom jag brutit det en miljon gånger!

Men - jag lyckades faktiskt i ett halvår förra året, och ska klara ännu längre nu.

Jag ska:
-Inte äta någonting onyttigt alls. Undantag - pizza och sånt när mamma och pappa bjuder. Alltså inga sötsaker utan bara när dom bestämmer sig för att äta skitmat. Jag kan ju inte svälta.
-Träna flera gånger i veckan. Springa 2-3 ggr i veckan men också träna på gym.

Jag lovar härmed mig själv att bli en hälsosam och fit person! Fan vad kul det ska bli!


Jag och min kusin tränade ihop förr i tiden! Här innan en danslektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0