bakmonster

Bakat paj idag som var så jävla fucking awesome god så jag åt upp den innan jag ens hann ta kort.

Yum.

Vill också skryta lite om de ca 6 (!!!!!!!!!!!!!!) kapitlena körteori jag har gjort idag,
visserligen de 6 första och enklaste kapitlena men vad fan det kan vara bra att veta hur man tar på sig ett bälte också här i livet.

Spontanåkte (körde sjäv) till pappa och kollade på idol och fotboll.


Sist jag var hos pappa gick jag ut på promenad ensam och klättrade över bergen. Stannade för att ta ett kort på mig själv på toppen. Märkte att jag var iaktagen av tyska campare efter typ 3 kort.

Ungefär samma känsla som när man fixar håret i ett bilfönster så sitter det någon i bilen.

Kommentarer
Postat av: karolina.d

fint hår

2011-09-20 @ 14:24:41
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0