Vart är mitt hustak?

Idag har jag för första gången i mitt liv gått på bio ensam. På en film som jag inte ens ville se, haha.

One Day

One day är en kärlekshistoria om två personer som dras ifrån varandra på olika sätt fast allt de vill är att vara tillsammans. Man får följa dessa två personer år efter år, men bara på den 15e Juli.

+ Bra, överraskande slut.
+Jävligt, jääävligt snygg kille.

-Långtråkig. Tänk: Farfar berättar detaljerat om arnes kräftskiva år 1966. Typ.
-Kärlek på hustak. It goes like this: Två kära personer. Helt plötsligt har en av dem något att visa; säger inte vad det är, leder den uppför trappor och bla bla och vips! Hustak! Helst med utsikt över hela new york, stockholm, london eller skövde om man så vill. Alltså: om man vill vara romantisk på riktigt måste man alltså ha ett hustak på lager. Helst som den platsen "where I come to think". Ni vet.

4/10 tills de sista 20 minuterna då den svischade upp till en 8/10. Dubbelt så bra, hälften så dålig. Halvfullt, halvtomt.


Kommentarer
Postat av: s

HAHAHAH mobbad

2011-10-24 @ 17:10:43
URL: http://sarabeier.spotlife.se/
Postat av: Kitty

Tummen upp för Arnes kräftskiva (:

2011-10-25 @ 08:53:42
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0