Tisdag nr 130

Jag gick hem från skolan idag pga att det kändes som att jag skulle få migrän (ont bakom ögonen, bländad i halvmörker och illamående) och istället har jag legat och relaxat i sängen i några timmar och det känns mycket bättre!

Nu ska jag städa, sen tänkte jag fota mitt rum så ni kan få se före och efterbilder innan jag fixade iorning här! Det såg rent ut sagt förjävligt ut här när vi flyttade hit (babyrosa väggar och garderober och allmänt smutsigt!

Sen ska jag plugga fysik. Igår tog jag tag i kaströrelse så det blir repetition på det och rörelsemängd idag. Kanske lite cirkelrörelse. Vem vet hur det blir denna tisdag, den hundratrettionde i mitt liv förresten.


Sen jag köpte dessa kamelfärgade mockabyxor/tights så har det blivit mitt i särklass mest använda plagg. Byter om till de så fort jag får chansen för de är så sköna! Till har jag skjorta från tiger of sweden.

Och tro nu inte att jag är den personen som betalar 1000 kr för en skjorta, nej, jag har fått den av min systers pojkvän. Använd en gång. His loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0