Jag lyser upp i mörkret

Idag har jag varit på min systers handbollsmatch (dom vann!) och jag kan konstatera att jag är lite för tävlingsinriktad; jag fick ordagrannt tårar i ögonen när målvakten tog svåra bollar. Skrek och hoppade. Åt korv.
Ska börja gå på fler 00/99-handbollsmatcher. Haha.

Förutom det har jag slått på stort inom reflexvärlden. En rosa bandet-reflex till min gröna höstjacka (har en i den blå) och en reflexjacka (knallgul fleece med ränder av reflexmaterial = high cotoure) att jogga i på kvällarna när det är mörkt.

Älskar hur min rubrik verkar vara poetiskt men egentligen handlar om reflexer.

Ja ja. Jag går inte ut på natten på landet utan reflexer. Kan vara bra att ha i stan också men framförallt där det inte finns belysning! Idag när jag körde i bäckmörker (tränar mörkerkörning hemma) märkte jag hur lite man syns i strålkastarna, speciellt om man har mörka kläder! Då fick jag jackan av pappas jobb :)


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0