Ytligheter

Ibland (typ jämt) får jag sån himla ångest. Jag läser massa bloggar skrivna av perfekta människor, med perfekta leenden, perfekta kroppar, perfekta jobb och perfekta liv.

Sen läser jag Lady Dahmers blogg. Som handlar om all press vi får då vi tror att andras liv är så perfekta.

Dahmer väger upp den här ångesten lite och jag hamnar i no-mans-land. Här i no-mans-land är vi ytlighetsbesatta, fula och nöjda.

På något sätt är det en tillfredsställande kombo.


Tänkte ladda stämningen med en bild som jag tycker gestaltar det här.

Kommentarer
Postat av: Erik

alla är perfekta ibland, du med. och jag. det är bra.

2011-11-24 @ 23:02:50
Postat av: Sara B

Erik vet vad han snackar om

2011-11-25 @ 16:43:39
URL: http://sarabeier.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0