Resultatet!




Värt varenda krona! Så himla fina. Är mycket större kontraster i verkligheten och dom är jättevackra! Mobilkamera...

Och självklart har jag redan plockat fram julstrumpan, julgalen som jag är! Nu i veckan höll jag stenhårt i plånboken för att inte köpa hem en plastgran, haha. Min mamma är allergisk mot gran så kan tyvärr inte ha äkta här hemma! Men jag tänkte köpa en i kruka på IKEA, för det är när de är huggna som hon får nysattacker, inte då de fortfarande växer.

Jaja. Glad över sängkläderna är jag iallafall, trots att jag måste fortsätta min tråkiga vecka med att vara hemma och småförkyld, i sällskap med fysikboken! Kanske klickar hem ett par vita likadana prydnadskuddar? Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0