Nein

Hej,

och nej, jag åker inte skidor själv haha. Är aldeles för lat för att ens försöka, men det är min favoritsport att titta på så här i min dagliga journal står det ganska mycket om skidor på vintern just därför ;)

Idag var det skidskytte och det var så sjukt bra. Normännen sög (true story) och svenskarna var inte heller så jävla kul men min favoritfransman Martin Fourcade tog hem hela skiten med typ 2 minuters försprång, så jag var lika lycklig för det. De med bäst attityd dock måste jag säga är amerikanerna, de fattar att det är underhållning de håller på med, och är så glada och vinkar till kamerorna, haha.

I år hoppas jag att det blir mer jämnt mellan länderna och att även tyskland kommer upp sig lite mer i placeringarna för idag körde de väldigt bra tycker jag.


Får se om det blir ett avsnitt desperate houswives innan sängen! Ska upp tidigt imorron för saco-mässan...

Kommentarer
Postat av: Erik

sacomässan vad ska du bli?

2011-12-01 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0