körkortsfoto - check

Jag har en bra egenskap. Jag är jävigt ekonomisk.

Inte snål, jag älskar att bjuda om jag kan. Men ekonomisk. Jag lyckas alltid hitta bra lösningar på ekonomiska problem och jag lyckas på något sätt alltid hålla mig under budgeten.

Ett körkort kostar i genomsnitt typ 22 000 kr eller något sånt läste jag i NT. Jag la ut mindre än hälften. Hur cool är inte jag. Körkortsfotot fick jag för mindre än 100 spänn. Pengar över till godis imorron alltså (svenskanationella).


Är hos pappa. Brukar bli hundbilder då!

Körde förresten med min lillasyster brevid idag. Kändes sjukt faktiskt. Första gången något kändes fel hittills!


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv: mats vann.........:(

2011-11-16 @ 22:29:14
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Duktigt :) Mitt kostade nog den summan som du skrev men jag sparade iaf ihop till det själv och betalade för det.

2011-11-18 @ 11:30:59
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0