piercingen

När jag var i england i vintras blev jag vän med en tjej som hette Beth, som hade piercad tragus.

En dag sa Sara åt mig att, fan vi går och piercar oss. Eftersom jag var i england och gick in för min go-crazy-livsstil så gick jag med på det och sen kom jag hem med en piercad tragus.

Jag tyckte denna tjejs, Beths, piercingsmycke var så jävla snyggt. Hon sa att hon egentligen bara tagit en vanlig piercing bak och fram. Så, nu när min piercing är halvt köttig och jag bör tvätta den noga varje dag (egen diagnos) så kör jag på den stilen, då jag kan ta ut den utan att behöva skruva osv.


Sen när det är läkt igen ska jag byta till en liten diamant som jag fick av mina bästa vänner i födelsedagspresent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0