jag orkar inte mer

Allt har gått åt helvete idag.

Missade bussen, min tragus är svullen igen efter att jag knipsat bort halva huden tillsammans med själva smycket, det gick dåligt hos läkaren och jag klarar inte med fysikprov.

Sen kom jag hem och fick reda på att min systersons lärare dog idag. Försäkringskassan hade bedömt henne att vara "arbetsför". Hon är varken den första eller den sista och när fan ska folk fatta att förändringarna moderatjävlarna gör inte är bra. Dom har inte gjort något bra, det finns inget att lista upp. 500 kr i plånboken har inte något jävla värde för det handlar inte om pengar.

Vilken idiot som helst måste ju fatta att bedömningar om friskhet eller ska ske av läkare och inte av försäkringskassans anställda som tjänar på att neka folk. Men nej vänta, 500 kr.

Nu blev jag dum, blind och döv för, hey, pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0