En centimeter från lycka

Räknade precis ihop mina poäng, vilka var 2550, vilket betyder att jag kan skita i att läsa Matte E! Jag vågar inte lita på mina uträkningar dock och tänker inte vara lycklig förrän jag har räknat ut samma sak med studievägledaren! Det låter väldigt mycket för en person med 150 p tomma kurser!

Jaja.

Igår var det fest. Iden var att festa som fan, dygnet runt tills 14 idag då vi skulle börja första skoldagen.
Gick INTE. Somnade på vardagsrumsgolvet vid 1-tiden. Drägg.


Strawberry Daiquiri at Emmas!


Josie

Emma & Sara

Emma & Sara några drinkar senare

Hanna: Ta bild på mig nu, innan jag ser så jävla full ut. Gick sådär.

Jag Sara & Emma

Jag fick inte vara med när ett gäng gamla klasskamrater återfann varandra på altanen. Josie däremot passar in överallt och är med på ett hörn.

Förövrigt har Josie, jag och Linh gjort en deal. Om vi köper godis, fika eller skräpmat så får de två andra välja en ägodel att behålla i en vecka från den personen.

Ex. Josie köper chokladboll. Linh tar josies fjärrkontroll. Jag beslagtar josies högra sko. Osv.
Ska bli intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0